MENU

Volkswagen i gigantisk flop: Har solgt 9 elbiler

søndag d. 23. februar 2025 07:00
Volkswagen skulle have solgt den elektriske Passat, ID.7 i USA, men fortrød tidligere på måneden. I Kina er salget ligefrem en katastrofe med bare 9 salg. Volkswagen ID.7, den nye elektriske Passat, har haft en vanskelig start på livet på verdens vigtigste bilmarked – det kinesiske. Det skriver CarNewsChina. Salgstallene for januar tegnet et billede […].

Læs hele artiklen på Boosted.dk