Volkswagen advarer om tab på 11 milliarder kroner
søndag d. 26. januar 2025 07:00
Volkswagen står til at tabe hele 11 milliarder kroner. Penge, som den i forvejen kriseramte bilproducent, skal bruge på at betale bøder til EU. Volkswagen står til at tabe 11 milliarder danske kroner som følge af EU’s nye emissionskrav. Koncernen advarer om, at de nye regler vil medføre betydelige omkostninger. Fra årsskiftet trådte EU’s nye […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


