MENU

Vognmand skal betale 21 millioner og 9 år i fængsel

tirsdag d. 18. februar 2025 09:00
En vognmand har fået en bøde på hele 21 millioner danske kroner for dieselsnyd. Myndighederne mener, han koblede lovpligtigt udstyr fra. Dieselsnyd har fået en vognmand i USA idømt en bøde på, hvad der svarer til 21 danske millioner kroner. Det oplyser det amerikanske justitsministerium. Manden frakoblede den fabrikmonterede emissionskontrol på alle sine lastbiler for […].

Læs hele artiklen på Boosted.dk