Vi bygger for mange biler, siger Toyotas nye direktør
tirsdag d. 23. juni 2026 08:59
Toyotas nye direktør Kenta Kon mener, at bilmærket bygger for mange biler, og varsler nu en stor oprydning i det enorme modelprogram. Toyotas nye direktør Kenta Kon mener, at bilmærket bygger for mange biler og modeludgaver. Den nyudnævnte topchef vil nu trimme det enorme modelprogram for at nedbringe de stigende omkostninger på fabrikkerne rundt om […]The post Vi bygger for mange biler, siger Toyotas nye direktør first appeared on Boosted.dk.
Læs hele artiklen på Boosted.dk


