Taber milliarder – men nu giver deres elbiler overskud
lørdag d. 01. februar 2025 16:00
Sidste år tjente General Motors-koncernen 6 milliarder dollar efter skat. Det skyldes blandt andet, at elbilerne er begyndt at give overskud. Elbiler er nu en kilde til overskud for General Motors (GM). Den amerikanske bilgigant kan nu fortælle, at de tjener penge på hver solgte elbil. En milepæl der markerer en betydelig ændring i forhold […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


