MENU

Solgte 30.000 elbiler – bilgigant har tabt 20 milliarder

lørdag d. 15. februar 2025 16:00
Udlejningsgiganten Hertz har tabt milliarder på at have elbiler i flåden. Nu er 30.000 af dem, primært Teslaer, solgt fra for at dække lidt af tabet. Udlejningsgiganten Hertz fortalte i 2021, at de ville købe 100.000 Teslaer. Så mange bliver det aldrig til, og nu er der slet ingen biler tilbage. Selskabet har nemlig solgt […].

Læs hele artiklen på Boosted.dk