Sker hvert år – 25.000 farlige biler forlader Danmark
søndag d. 23. februar 2025 11:00
Nye tal fra Motorstyrelsen viser, at der hvert år eksporteres 25.000 biler ud af Danmark. Langt de fleste af dem ender i Østeuropa. 25.000 biler eksporteres hvert år ud af Danmark, og ifølge Autoparts er der en risiko for, at nogle af disse biler er farlige. Mange af de eksporterede biler sendes til lande i […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


