Selvkørende Jaguar gik amok – låste mand inde
lørdag d. 11. januar 2025 11:00
En selvkørende Jaguar fra kørselstjenesten Waymo gik i begyndelsen af december 2024 amok i USA. Bilen, der låste passageren inde, blev ved med at køre i cirkler. En tech-mand fra Los Angeles, Mike Johns, var tæt på at misse sit fly, da han blev fanget i en selvkørende Jaguar, der langt fra fungerede som den […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


