MENU

Regeringen: Elbiler skal have endnu flere fordele

onsdag d. 12. februar 2025 09:00
Regeringen har spurgt EU om lov til på forsøgsbasis ikke at kategorisere tunge, eldrevne varevogne som små lastbiler. Dermed vil flere kunne køre dem. Regeringen med transportminister Thomas Danielsen (V) er på vej med et nyt lovforslag, der vil give elbiler endnu flere fordele i Danmark. Men det kræver, at EU siger ja først. Det […].

Læs hele artiklen på Boosted.dk