Nye tal: Den danske bilpark er den ældste i 30 år
tirsdag d. 18. februar 2025 07:00
Trods elbilernes indtog har danskernes bilpark ikke været ældre de sidste 30 år, end det er tilfældet lige nu. Mikrobilerne får skylden. Den danske bilpark er i dag den ældste i 30 år. Det skyldes ifølge Autobranchen Danmark flere ting. Herunder et fald i salget af nye biler og en stigning i antallet af ældre […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


