Nye biler går i stykker på fabrikken – kan ikke repareres
torsdag d. 30. januar 2025 10:00
Hos General Motors går helt nye biler i stykker på fabrikken. Helt konkret ligger fejlen på samlebåndet, hvor V8-motorer ikke kan repareres. V8-motorer fra General Motors, der blandt andet bruges af CadillAC, oplever omfattende problemer med motorsvigt. Fejlene opstår allerede på samlebåndet, og General Motors har angiveligt svært ved at reparere de defekte motorer. Den […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


