MENU

Nu slår Tesla-ejere hinanden med ladekabler

fredag d. 21. februar 2025 16:00
Efter et skænderi mellem to Tesla-ejere, hvor de endte med at slå hinanden med ladekabler, vil bilmærket nu forsøge sig med en form for virtuel kø. Det var meget lidt kønt og ganske dramatisk, da to Tesla-ejere i USA forleden tabte fatningen ved en Supercharger-station. Her begyndte de nemlig at slå på hinanden. Optrinnet blev […].

Læs hele artiklen på Boosted.dk