Norge solgte nye dieselbil for 140 millioner på få timer
mandag d. 03. februar 2025 08:00
I en ny undersøgelse siger 4 ud af 10 nordmænd, at de ikke vil have elbiler. Måske derfor solgte Toyota dieselbiler for 140 millioner kr. på få timer. I Norge, hvor elbiler dominerer nybilsalget, har en ny dieselbil fra Toyota skabt opsigt og en (i norsk målestok, red.) gigantisk ordrebog for importøren. Dieselbiler er de […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


