MENU

Minister nægter hjælp: Elbilejere skal betale ekstra afgift

fredag d. 21. februar 2025 14:00
Skatteminister Rasmus Stoklund (S) erkender, at reglerne ‘er fjollede’. Men han vil samtidig ikke fjerne afgiften, der gør det dyrere at køre elbil. Mange danskere har både elbil i garagen og solceller på taget. Men den kombination bliver straffet med en afgift i Danmark. Har man både solceller på taget og en elbil, er man […].

Læs hele artiklen på Boosted.dk