MENU

Minister afviser – vil ikke gøre elbiler dyrere

tirsdag d. 14. januar 2025 08:36
Skatteminister Rasmus Stoklund (S) vil ikke lægge højere afgifter på elbiler, selvom en miljø-økonomisk vismand mener, at det er på høje tid. Elbiler har i de seneste år vundet frem på de danske veje, og salget har overgået politikernes forventninger. Miljøøkonomisk vismand Lars Gårn Hansen mener, at den nuværende skatterabat på elbiler bør fjernes før […].

Læs hele artiklen på Boosted.dk