MENU

Mercedes bygger færre elbiler for at redde mærket

søndag d. 23. februar 2025 12:00
Ifølge Mercedes’ udviklingschef Markus Schäfer fortæller, vil mærket sende flere biler med forbrændingsmotor end elbiler på gaden de kommende år. Mercedes vil bygge færre elbiler for at forbedre mærkets økonomiske situation. Beslutningen er taget efter et år med faldende overskud og en forventning om yderligere nedgang. Mercedes har, som flere andre europæiske bilproducenter, oplevet et […].

Læs hele artiklen på Boosted.dk