Larz har tabt 160.000 kr. på nummerplade til elbil
lørdag d. 18. januar 2025 11:00
Larz Andersson købte i november 2024 en Polestar 2. Bilen, som ikke er leveret endnu, har allerede tabt 160.000 kroner i værdi. Polestar i Sverige satte kort før jul priserne ned på en række modeller. En af dem, det gør ondt på, er Larz Andersson. Til Carup fortæller han, at han har tabt 160.000 svenske […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


