MENU

Jaguars egne ansatte hader nyt “woke”-logo

lørdag d. 18. januar 2025 09:00
Jaguar vil fra 2026 kun bygge elbiler. Og det under en helt ny identitet med et nyt logo. Men de ansatte hader det, viser lækket e-mail. Jaguars designere er stærkt utilfredse med bilmærkets nye logo, der blev lanceret i slutningen af 2024. En lækket, intern mail afslører kritik af både logoet og processen bag dets […].

Læs hele artiklen på Boosted.dk