Hver tredje bilist slår den adaptive fartpilot fra
søndag d. 26. januar 2025 08:00
Nye tal fra analysefirmaet Kantar Sifo viser, at næsten hver tredje bilister slår den adaptive fartpilot fra. Endnu flere slår vejbaneassisten fra. En ny undersøgelse viser, at næsten hver tredje bilist deaktiverer den adaptive fartpilot i deres bil. Undersøgelsen, der er lavet af af Kantar Sifo for Folksam, afdækker en stignende tendens. Bilisterne fravælger at […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


