Honda slår sig sammen med skandale-firma fra Kina
mandag d. 13. januar 2025 16:00
Honda har valgt, at kinesiske Huawei, der snød med et 5G-udbud i Danmark, skal levere infotainment-systemet til mærkets fremtidige biler i Kina. Trods flere skandalesager – bl.a. om snyd med 5G-udbuddet i Danmark, Færøerne og England, har Honda valgt at indgå et samarbejde med kinesiske Huawei. Samarbejdet betyder, at det kinesiske teknologiselskabs infotainment-system finder vej […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


