Glem Norge – britisk Ø vil udrydde alle benzinbiler
fredag d. 17. januar 2025 15:00
Mens Norges regering kort før nytår måtte gentage, at målet ikke er, at udrydde alle benzin- og dieselbiler, står det helt anderledes til på den britiske Ø Sct. Helena i Sydatlanten. Den britiske ø Sct. Helena, der ligger i Sydatlanten, har besluttet at udrydde alle benzin- og dieselbiler som led i en omfattende omstilling til […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


