MENU

Flere bilmærker vil dø de næste år, siger direktør

mandag d. 13. januar 2025 08:00
Xpengs topchef Xiaopeng He er ikke i tvivl, om at den nuværende konkurrence i bilindustrien vil tage livet af endnu flere bilmærker. – “Det bliver hårdere end nogensinde”, siger han. Xpengs topchef, He Xiaopeng, spår en dyster fremtid for mange bilmærker. Han mener, at perioden fra 2025 til 2027 vil blive en nådesløs “udskillesesløb” i […].

Læs hele artiklen på Boosted.dk