MENU

FDM slår alarm igen: “Det er ulovligt”

torsdag d. 20. februar 2025 12:00
FDM er igen på jagt efter kommuner, der bruger betalingsparkering som en undskyldning for at få flere penge i kassen. Nu er den gal i Fursø kommune, lyder det. FDM er igen ude efter en kommune, der bryder loven i jagten på bilisternes pengene. Denne gang er det styret i Furesø kommune, der er på […].

Læs hele artiklen på Boosted.dk