FDM: Det bliver meget dyrere at eje en bil i 2025
tirsdag d. 28. januar 2025 08:17
Danskerne skal forberede sig på, at der skal være penge i budgettet. I hvert fald når det kommer til bilen. Det viser beregninger fra FDM. FDM melder om stigende omkostninger ved bilejerskab i 2025. Forventningen er, at det vil være mellem 1.000 og 3.000 kroner dyrere at eje en bil i forhold til 2024, afhængigt […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


