Endnu et bilmærke dropper kun at bygge elbiler
fredag d. 24. januar 2025 12:00
Bilmærket Smart, der blev grundlagt i 1997, fortryder nu også planen om kun at bygge elbiler. Mærket erkender, at kunderne efterspørger benzinbilen. Bilindustrien er i konstant udvikling. Men nu har Smart, der er delvist ejet af Mercedes, alligevel ændret både menig og strategi, når det kommer til elbiler. Mærket havde planer om udelukkende at bygge […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


