Danske tal: Elbil-ejere er skyld i rekordmange skader
tirsdag d. 18. februar 2025 14:00
En af forklaringerne på det stigende antal skader på de danske veje kan direkte hænges op på det tilsvarende antal elbiler, viser ny rapport fra Autobranchen Danmark. Selv mindre skader på elbiler kan være enorme at udbedre. Og nu giver en ny rapport fra Autobranchen Danmark direkte elbilerne skylden for ekstraregningen. Det skriver DR. Stik […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


