Danske elbil-ejere får ekstraregning på 7.000 kroner
mandag d. 17. februar 2025 14:00
Man kan hverken får pengene tilbage for den samme strøm to gange. Eller får afgiftsrefusion med solceller på taget. Nu skal elbil-ejere betal 7.000 kroner ekstra. Elbil-ejere står over for en potentiel ekstraregning på 7.000 kroner om året. Elbil-ejere, der har solceller, får nemlig ikke den elafgiftsrefusion på 89,5 øre per kWh, som de ellers […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


