Danske Simon er verdens bedste – vil vinde DM
tirsdag d. 18. februar 2025 12:00
Simon Manley kan i forvejen kalde sig verdenmester i bilindpakning. Nu vil den fynske foliemand også vinde Danmarksmesterskabet. Danmarksmester i bilindpakning skal findes. Simon Manley, der allerede har vundet verdensmesterskabet i folieindpakning, er blandt de 16 deltagere, der dyster om titlen som Danmarks bedste foliemand. Konkurrencen finder sted i Fredericia den 14. og 15. marts, […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


