Danmark bruger 300 millioner kroner på nye fotovogne
torsdag d. 13. februar 2025 13:00
Ifølge DTL Danske Vognmænd bruger staten 300 millioner kroner om året på at håndhæve den nye lov om vejafgift for lastbiler. Der er allerede udskrevet mere end 200 bøder til vognmænd, der ikke har styr på den nye vejafgift for lastbiler. Den der trådte i kraft 1. januar 2025. De nye fotovogne, som er på […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


