Bilimportører: Afgifter på alle biler skal fordobles nu
torsdag d. 13. februar 2025 14:00
Hvis det står til både de danske bilimportører og Dansk Industri, skal den periodiske afgift på danske biler fordobles. FDM kritiserer forslaget. Både de danske bilimportører og brancheforeningen Dansk Industri ser helst, at den periodiske afgift på biler i Danmark bliver fordoblet. Den seneste omlægning af afgiften blev vedtaget i december 2020, og her kom […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


