Bilimportør har fået 9,3 millioner for at ‘snyde’ med elbiler
tirsdag d. 18. februar 2025 08:00
Teknisk set er det foregået lige efter bogen. Men det var bestemt ikke meningen, at Wismo Group skulle tjene næsten 10 millioner kroner på at eksportere elbiler, siger den tidligere svenske Minister. I Sverige har den tidligere danske bilimportør Wismo Group, der har Stellantis-importen i Danmark og Sverige, fået 14 millioner svenske kroner svarende til […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


