Bilforhandlere er træt af Audi: “Det er for dyrt”
søndag d. 26. januar 2025 13:00
Audi tabte sidste år både terræn til konkurrenterne og meget af mærkets eget salg. Nu har forhandlere fået nok – bilerne er for dyrere. Audis forhandlere i Tyskland er i oprør. De oplever et markant fald i salget, og de mener, at de høje priser, især på elbilerne, er skyld i den negative udvikling. Denne […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


