MENU

Bilejere får ny mulighed for at klage

lørdag d. 01. december 2007 21:22
Bilejere og politikere har længe efterlyst en særlig instans, når der skal klages over forhandler og værksted. På mandag åbner Ankenævn for biler.

Læs hele artiklen på Berlingske.dk