Betalte 42 milliarder – VW vil eje mere af bilmærke
tirsdag d. 21. januar 2025 14:00
Volkswagen har allerede betalt, hvad der svarer til 42 milliarder kroner for dele af det amerikanske bilmærke Rivian. Nu vil tyskerne have mere. Volkswagen har allerede investeret 42 milliarder kroner i den amerikanske elbilsproducent Rivian, og nu ønsker den tyske bilgigant at øge sin ejerandel. Volkswagen ser sig selv som en mentor for Rivian og […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


