Benzin og diesel er kommet for at blive, siger bilchef
tirsdag d. 25. februar 2025 12:00
Den svenske forretningsmand og milliardær Mats Qviberg ser store begrænsninger i elbiler. Så han kigger mod benzin og diesel. Benzin er stadig en realitet og et behov for mange bilister. Det samme kan siges om dieselbiler. I hvert fald er bilerne og deres brændstof kommet for at blive. Det mener Mats Qviberg, der er bestyrelsesformand […].Læs hele artiklen på Boosted.dk


