MENU

64.000 elbil-ejere lader deres elbiler farligt

fredag d. 31. januar 2025 11:00
Nye tal fra Norge viser, at mange elbil-ejere lever livet farligt. 64.000 af dem lader deres biler på en måde, der sætter sikkerheden på spil. En ny undersøgelse, Elbilmonitor, foretaget af NAF, afslører en foruroligende tendens. Hele 64.000 elbil-ejere, svarende til 8 procent af de adspurgte, indrømmer at lade deres elbiler op på en måde, […].

Læs hele artiklen på Boosted.dk